Język w mediach elektronicznych

Dostępność: tak
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 32,00 zł

Cena regularna:

32.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Język w mediach elektronicznych
praca zbiorowa (red. Jerzy Podracki i Ewa Wolańska)

ISBN 978-83-7507-038-5
format B5, s. 200

Książka zawiera jedenaście artykułów poruszających różne zagadnienia z zakresu komunikowania (się) w mediach elektronicznych, głównie w radiu, telewizji, internecie (czaty, blogi, fora dyskusyjne, komunikatory), telefonii (SMS) i filmie. Tom otwiera cykl publikacji książkowych przygotowywanych w ramach projektu badawczego Komunikacja w mediach elektronicznych - język, semiotyka, edukacja w Pracowni Języka Elektronicznych Środków Przekazu na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

SPIS TREŚCI

Przedmowa (Jerzy Podracki)

KRZYSZTOF KASZEWSKI
Pewność i niepewność w wypowiedzi medialnej (na przykładzie głosów słuchaczy
w audycji Za, a nawet przeciw w Programie 3 PR)

MONIKA SKARŻYŃSKA
Reportaż radiowy w Programie 1 Polskiego Radia

JOANNA BUDKIEWICZ
Język Tomasza Lisa jako dziennikarza politycznego

KAROLINA JABŁOŃSKA
W tym szaleństwie jest metoda. Nie tylko językowe wyznaczniki spójności
tekstu audiowizualnego (na podstawie talk-show Duże Dzieci w T VP2)

MAGDALENA TRYSIŃSKA
Funkcje języka potocznego w filmach animowanych wytwórni Walta Disneya
(na przykładzie polskiej wersji kreskówki Timon i Pumba)

GRZEGORZ PTASZEK
"Klient nasz pan" - językowe wykładniki grzeczności i uprzejmości konsultantów
caU center w rozmowie telefonicznej z klientami

EWA WOLAŃSKA
Komunikacja językowa za pośrednictwem krótkiej wiadomości tekstowej (SMS)

JOANNA JAGODZIŃSKA
Dialogi równoległe w strukturze dyskusji internetowej

EWA ZALEWSKA-GRELOCH
Polszczyzna internautów - poprawna czy... "wygodna"?

NATALIA OGORODNIKOWA
Czasowniki wirtualne

ANNA JEŻ
Praca magisterska - sztuka czy branża?

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl