Najnowsze słownictwo a współczesne media elektroniczne

Dostępność: tak
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 40,00 zł 40.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Najnowsze słownictwo a współczesne media elektroniczne

praca zbiorowa (red. nauk. Radosław Pawelec i Magdalena Trysińska)

[ format B5, s. 174, diagramy, tabele ]
ISBN: 978-83-7507-049-1

Spis treści

Słowo wstępne

Wilga Herman: Przesunięcie semantyczne w nowej leksyce radia i telewizji

Wilga Herman: Frazemy w języku radia i telewizji

Magdalena Trysińska: Język graczy Duel Masters na podstawie polskiej wersji anime Mistrzowie kaijudo

Natalia Ogorodnikowa, Radosław Pawelec: Ludzie w sieci. Polskie i rosyjskie nazwy osób, których zawód, hobby lub inny rodzaj aktywności są nierozerwalnie związane z Internetem

Natalia Ogorodnikowa: Metaforyczne oblicze Internetu w języku polskim i rosyjskim

Małgorzata Ciunowicz: Polityczne przeboje językowe

Monika Skarżyńska: Język prawników w służbie reportażu telewizyjnego

Monika Skarżyńska: Słowo pisane a / i słowo mówione. Ikoniczność reportażu telewizyjnego

Radosław Pawelec, Magdalena Trysińska: Wymiary potoczności

Patronat medialny:
Radio PIN
MediaFM.net
Nowe-Media

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl