W czym mogę pomóc?
Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center
Praca zbiorowa (red. nauk. Krzysztof Kaszewski i Grzegorz Ptaszek)
ISBN 978-83-7507-057-6
[ format B5, s. 148, diagramy, bibliografia ]
Spis treści
Wstęp (Krzysztof Kaszewski, Grzegorz Ptaszek)
Grzegorz Ptaszek:
--- Telefoniczna rozmowa handlowa
Magdalena Trysińska:
--- „Ja mam takie pytanie”, czyli sposoby rozpoczynania i kończenia rozmowy przez klientów call center
Karolina Jabłońska:
--- „Ale wie pan, jak jest z PZU, nie?” Obraz konsultanta, klienta i firmy w wypowiedziach osób dzwoniących na infolinię
Krzysztof Kaszewski:
--- „Niestety nie ma takiej możliwości”, czyli jak przekazać klientowi złe wieści
Grzegorz Ptaszek:
--- „Ale my gadamy o Zosi, która mieszka w Australii” — językowe sposoby wyrażania niezadowolenia przez klientów
Joanna Budkiewicz–Żeberska:
--- „Proszę mnie nie obrażać” — dyrektywne akty mowy w wypowiedziach konsultantów call center
Anna Wierzchowska:
--- „Ja pani wysłuchałem, teraz pani wysłucha mnie” — sposoby przejmowania kontroli w rozmowie call center
Jerzy Podracki:
--- Wyrazowe spójniki zespolenia w rozmowach call center
Patronat medialny:
Call Center Poland
Miesięcznik Marketing w Praktyce
Wydawca Miesięcznik Informacyjny
Kultura Współczesna